onsdag 7. januar 2009

Reisefeber

En måned siden sist og et nytt år ligger foran meg. 5 dager til avreise og reisefeberen har kommet snikende. Det værste ligger bak meg. Martin reiste i går og er nå trygt fremme i Bangkok. Det er rart at den tiden allerede er her! Men snart får jeg nok av ting å tenke på selv.

Jeg er spent på hvordan Sapa egentlig er og hva som møter meg der. Men mest av alt gleder jeg meg! Jeg har slukt alt av filmer på youtube om Sapa (ikke at det er en mengde av dem), og det føles litt som om jeg har vært der allerede. Det er utrolig vakkert! Å, jeg gleder meg! En herlig skrekkblandet fryd fyller magen. Snart skal jeg helt aleine ut på egenhånd uten å kjenne en sjel. Hva annet enn muligheter finnes det?

Her er en av videoene jeg fant:


Sannsynligvis blir dette siste innlegg før jeg reiser til Vietnam. Hensikten med denne bloggen er jo å være en slags feltdagbok, så jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere den ofte! Med bilder og alt. Kanskje noen gidder å lese den da, haha. Men ettersom tiden går i Sapa er det stor sannsynlighet for at jeg har andre ting å bruke tiden på. Jeg får nok nok å gruble på ;)

Så ønsk meg god tur og hell og lykke på veien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)