torsdag 3. mars 2011

Ferie-lomos!

Nå har jeg endelig fått fremkalt filmrullen fra Thailandferien! Ikke akkurat imponert over fotolaben på Torghjørnet vs den jeg brukte i Chiang Mai. At prisen her hjemme er milevis høyere blir vel overflødig å nevne, men jeg gjør det likevel. 189 kr for å fremkalle en film! Dette inkluderte selvfølgelig papirkopier, men disse måtte jeg ta. Frøkna som jobbet der sa jeg ikke kun kunne fremkalle filmen, men måtte ta papirkopier. Men for 30 kr ekstra kunne hun scanne de inn for meg, derav den totale summen på 189. Det jeg var minst fornøyd med var at de brukte 6 dager, og at kvaliteten ikke var super. Til sammenligning brukte de 1 dag i CM til en pris av 100 baht for fremkalling og innscanning. Jeg fikk beskjed at de svarte kantene rundt måtte jeg klippe/redigere bort selv. Så, jeg går et annet sted neste gang! 

Her er i alle fall et utvalg ferieminner, alle tatt med Diana Mini:

Skytrainstasjon i Bangkok

Pål i Chinatown i Bangkok

Chinatown

Paradiset Koh Mook

Palmekunst

Koh Mook

Koh Mook

Den vakreste hviteste mykeste sandstranden noensinne!

Beach hunk

Mitt favorittbilde: Dobbel-Pål!

Koh Tao

På stranda til det fineste hotellet på Samui: The Library. Vil bo her neste gang!

Cavadrikking på terassen på julaften, Koh Samui

Jeg må slutte å se på kameraer på e-bay.. Det er så mye jeg ønsker meg! Og vips har jeg bydd og vunnet. 3 kameraer er på vei i posten as we speak! Gleder meg til å teste dem ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)