tirsdag 12. april 2011

Vel overstått!

Puh! Endelig (for meg vel å merke) er verdens beste Hege drukket ut! 

Jeg har holdt meg i bloggmørket for å unngå å røpe noe. For det ville jo vært typisk om det skjedde en glipp. Det viktigste er jo at utdrikningslaget skal være en overraskelse. Og overrasket ble hun da vi snek oss inn lørdag morgen til lyden av brudemarsjen ;) Det har vært mye planlegging og hemmelighetskremmeri, lite søvn, og en del løping og stressing hit og dit, men det var verdt det! Det virket som jentene koste seg og at bruden var fornøyd, og ingenting er bedre enn det! Nå vurderer jeg å sove en uke... Viser en liten kollasj fra barkurset vi hadde. Kjempeflink bartender og farlig gode drinker. Utrolig nok er disse de eneste bildene jeg tok denne dagen, og jeg som hadde med både frøken Diana og Canon'et mitt. Selv om det var nok av ivrige fotografer denne dagen, tilhører bildene bruden og de deltagende :)

Hege lærer å lage mojito på barkurs. Vi forventer disse på neste fest ;)

Jeg trenger vel ikke nevne at det har blitt lite skriving den siste uka. Men uka før hadde jeg endelig en god skriveuke. Og det føltes utrolig godt! Det var på tide med en opptur. Min egen frist for første kapittel klarte jeg ikke, og jeg er litt skuffa over det, men jeg er nå ihvertfall i gang! 

Nå sitter jeg og venter på DHL-mannen som skal komme med kjolen jeg har bestilt fra Kina. Skal en være forlover må en jo ha en fin fotsid kjole, så jeg bestilte likeså godt to! Kjolejakt i Thailand, Oslo og Hamar ga ingen resultater, så da vendte jeg meg mot internett, en smule skeptisk, så jeg helgarderte meg. Den første kjolen ble jeg skikkelig fornøyd med, så spent på nr 2. Mulig jeg får et luksusproblem. Eller  at den andre ikke ser ut i det hele tatt.  Men til en sum av 960 kroner for begge to, tar jeg ikke det så tungt.  Jeg gleder meg til bryllup! 

Jeg får prøve å komme inn i skrivemodus igjen. Gode råd og tanker mottas med takk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)