fredag 24. juni 2011

Back on track!

Med verdens hardeste bank i bordet og største kryss i taket; Jeg er endelig igang med skrivingen igjen! Likevel plages jeg av tiden jeg har mistet på å være syk, igjen. Nå får det virkelig være nok! Jeg er drøye 3 uker bak skjema, og rakk ikke innlevering i dag. Men på den postitive siden, jeg har kommet godt igang med kapittel 2, så jeg trøster meg med det. Temaet nå er Hmong forståelse av kropp, sjel og sjeletap, og nå må jeg virkelig støtte meg på egen data. Det føles litt skummelt, men også veldig godt. Jeg får endelig pendlet meg inn på rammeverket, kan du si, som er sykdomsforståelse. Etter planen er dette temaet som skal binde hele oppgaven sammen. Men disposisjonen endrer seg konstant, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det endelige resultatet blir. Jeg skriver meg liksom frem til argumentasjonen min, og sletter litt her og der ettersom jeg skriver. Så jeg ender opp med en haug med ting som jeg sannsynligvis aldri vil bruke. Jeg beundrer dem med stålkontroll og evnen til å skrive fra a til b. Men jeg mistenker at det er få som passer inn i denne kategorien...

Men nå tar jeg helg. Grønn vegetarkarri på menyen i kveld og sofakos med verdens beste. Selge litt vaser og stekepanner i morra og selvfølgelig Hamar Music Festival! BigBang, I can't wait! 

 Ser at sola titter frem her i Østbyen. Krysser fingrene for supert festivalvær i morra! God helg, godtfolk!


Btw, 6 måneder siden julaften (en av de beste dagene jeg noensinne har hatt! Koh Samui, verdens beste kjæreste og egen strandvilla. Trenger jeg si mer?). Går tiden fort eller er det bare meg? På en annen side, om 6 måneder feirer jeg kanskje jul i østlige strøk igjen med en vel overstått mastergrad. Jeg drømmer meg bort...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)