mandag 6. juni 2011

Dårlig timing!

Dårlig timing! Mac'en har bestemt seg for å streike. 8 timer med skriving hver dag før forrige innlevering var tydeligvis for mye for den..  Mac'en stakkar blir bare varmere og varmere til vifta går for fullt. Det høres nesten ut som om den skal ta av og lette når som helst! Heldigvis var de snille hos Apple og ville ta den inn for reperasjon, skifte vifta eller noe sånt, så får satse på at det går kjapt! *bank i bordet* (Har ikke akkurat positive erfaringer angående Apples effektivitet, eller mangel på...) Imens har jeg heldigvis minipc'en min. Igjen, takk mamma! 

God bedring kjære Mac. I'll miss you!
Formen kryper stadig oppover, og godt er det! Jeg er så lei av å ligge på sofaen og å være i ro.. Og frustrerende er det også, spesielt siden jeg ikke klarer å konsentrere meg særlig lenge, som betyr lite eller ingen skriving. Så neste frist ryker nok... Hvis ikke det skjer et mirakel da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)