fredag 19. august 2011

500 muffinsoppskrifter å teste ut?

Mamma skjemmer meg bort. Og visstnok har jeg fortjent det. Ingenting er bedre enn det!

Tror ikke Pål har noe imot å være forsøkskanin for 500 muffinsoppskrifter. Og det var jammen mye godt å finne i boka også. Og så utrolig fine roser! Har ikke sett slike før. Koselig å ha litt blomster i huset, for en gangs skyld :) 


Sjoko-mint-muffins! Sjoko-chilli-muffins!  Ah, MÅ testes! Ekstra sjarm at boka er svensk. Får meg til å tenke på Astrid Lindgren av en eller annen grunn.. Jeg er i alle fall like rotete på kjøkkenet som Pippi.


Kan man forføre noen med muffins?

Jeg er alene hjemme i helga. Veldig uvant å ha leiligheten for seg selv. Jeg kjeder meg altfor fort. Pål er med gutta på det årlige VW-treffet, kan tro han er gira nå. Får håpe han ikke regner helt bort. Er Bergenske tilstander på Østlandet nå. Savner nesten Bergen litt. Men det blir nok en tur dit veldig snart. Gleder meg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)