onsdag 28. september 2011

Høstforkjøla

Æsj, høstforkjølelsen kom tidlig i år! Nesespray, smertestillende og omgitt av et hav av klenex. Jeg er en snørrfabrikk! Nyser så naboene snart begynner å lure.. Hodet føles som bomull, og sofaen is the place to be. Jeg satser på at det er en tredagers, og jeg er da frisk i morra. Jeg har ikke tid til å være syk... 

Så hva gjør jeg for å få tiden til å gå? Sex og Singelliv-marathon, Angry Birds, gjør et tappert forsøk på å jobbe med avhandlingen, men må gi opp da konsentrasjonen bare holder i 5 minutter. Ender opp med å titte på kamera på nett og har lav dømmekraft.. Må stå i mot! Er så mye fint... Og spennende! Ønsker meg fotokurs til jul. Hvorfor finnes det ingen analoge fotoklubber her? Starte en? Tror jeg må ta en lur... Og en paracet. Uff, så kaldt det er her! 

Ikke mye rasjonelt her i gården med andre ord.. 

Ikke er jeg like søt som denne lille krabaten når jeg nyser heller: 


Jeg ler hver gang. Cute overload! Finnes det noe søtere? Uff, jeg er så ynkelig når jeg er syk. Veldig greit å få det unnagjort nå, så krysser jeg fingrene for at jeg holder meg i form fremover. Å miste 3 arbeidsdager er mye når tiden allerede er knapp. Slutt på sytingen! Håper folk holder seg friske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)