lørdag 31. desember 2011

2011 i bilder!

Her blir det ingen nyttårsfest i år. 2 stk syke sofadyr holder huset i kveld med feber på skift. Ja, det er lov å surve litt, for jeg elsker nyttår! All gleden, håp og optimisme blandet med lystige bobler, pyntede venner og fyrverkeri. Synd slikt bare kommer èn gang i året. Det ble 1 romjulsfest før feberen tok oss, og romjula har derfor gått stille for seg. Til tider har det vært grusomt kjedelig, spesielt å vite alt en går glipp av. Men sånn er det nå bare. For å underholde meg selv har jeg laget en liten bildesamling for å oppsummere 2011:














For et år det har vært! Hektisk mest av alt, strevsomt til tider, men mye, mye glede og kjærlighet. Det har gått veldig fort, selv om det har vært langt på mange måter. Jeg gleder meg veldig til det nye året og alle mulighetene det byr på. Og ikke minst, feire-ferie til Kambodsja og Thailand med avreise om 1 uke! Herlig!! 

For det nye året har jeg som forsett å bruke mer tid på min, kjære, venner og familie og mindre på tv'en, komme meg opp av sofaen, lære meg å lage ny og spennende mat, lese fler bøker, ta flere fotosafarier og ikke minst: komme et steg nærmere drømmejobben!

Ønsker dere alle en fantastisk nyttårsaften og et rigtig godt nytt år! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)