fredag 3. februar 2012

Hjemme igjen

Og det til bitende kulde! Det gjør vondt i marg og bein. Litt kontraster fra herlige Thailand!:













Jeg foretrekker det første alternativet. Så da er det kanskje greit at denne frøkna skal holde seg inne resten av dagen og teste ut husmorevnene. Altså rydde og vaske litt og bake noen godsaker til spontan-bursdagsvors med gode venner i morra. Vet ikke om husmortilværelsen er min greie, but don't knock it untill you've tried it, eller noe sånt. 

Feriebloggingen falt litt igjennom kan du si, siden Pål og jeg heller prioriterte å perfeksjonere latskap. Og vi klarte det veldig godt også. Så jeg skal blogge litt på etterskudd i nærmeste fremtid. Har noen ferieopplevelser og tips jeg gjerne vil dele, pluss skryte av mitt nyeste kamerakjøp: Fuji Instax Mini 7s, en bursdagsgave til meg selv, fra meg selv. En skal jo være sin egen beste venn, sant? Testet det ut i Bangkok dagen jeg kjøpte det og det var (altfor) moro. Hverdagsmagi! Bare se her:

De to første bildene med Instax Mini'en min! Måtte bruke Hipstamatic her for å få det digitalt siden jeg ikke har scanner.

Instax Mini 7s! My new baby :D
Vi skal nok ha det mye moro fremover.  Instant photography is not dead! 

Kunne virkelig tenkt meg å vært lenger i Bangkok. Er så mye å se, oppleve, og ikke minst fotografere! Ikke fikk jeg tak i mer enn 3 ruller med film heller. Og værst av alt, jeg mistenker at jeg ikke har satt filmen rett i Spinneren min :o Har tatt mange bilder nå, men fortsatt mange igjen.. Det lukter muffens... Trolig jeg gråter en skvett over de tapte panoramaene.. Noen ganger trenger en bruksanvisningen. 

Ha en flott helg alle sammen! Stay warm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)