torsdag 16. februar 2012

Mini-pc'en redder dagen, igjen!

Det har blitt midten av februar og bloggen har glimret med mitt fravær.. Entusiasmen har vært der, men jeg har hatt litt tekniske problemer. Min kjære  macbook har bestemt seg for å streike igjen, og etter fire telefoner til Applecare møtte jeg endelig på en hyggelig dame som var enig med meg i at mellomroms-, backspace- og piltastene var essensielle funksjoner for den daglige bruken av maskinen. Hallo der... Så nå skal den inn på service, igjen. Jeg har nok vært ekstremt uheldig, først tok det en evighet før jeg fikk maskinen, så bestemte vifta seg for å gå på høygir og nå tastaturet... Det var jo en grunn til at jeg skaffet meg mac: Det var jo for å slippe alt styret med PC! (i tillegg til brukervennlighet og snertent design, selvfølgelig). Men hell i tidligere uhell og en stor takk til verdens beste mamma så har jeg den rosa minipc'en min, som nå etter en haug med oppdateringer er mer eller mindre(!) brukbar. (Men åååååå sååååååååå treg!). Mulig jeg er storforlangende. Anyways, jeg er i alle fall på nett.

Hva skulle jeg gjort uten deg, minipc?

Så, hvor skal jeg starte? Jeg vil fremdeles fortelle litt om ferien, om det nye Instax mini-kameraet mitt (Haha, en smule dyslektisk, men titt og ofte skriver jeg kamerat istedet for kameraet. Vittig!) og Spinneren og det gamle Agfa-kameraet har vel heller ikke blitt proper introduced. OG om ikke det var nok har jeg fått arve to kameraer av pappa! Så, hvor skal jeg starte?

Jeg tenker jeg begynner med ferieopplevelser. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)