tirsdag 17. april 2012

Snø?!

Jeg var nok litt rask i går da jeg gledet meg over våren. Hjertet sank litt da jeg tittet ut av vinduet i dag tidlig og det snødde. Og da mener jeg skikkelig snødde! I fjor var det 22 grader på denne tiden.. For et schizofrent vær. Jeg liker det ikke, jeg vil ha skikkelig vår! 


Oh no!  
Snø og påskeliljer, en motsetning?

Bare grått og trist i dag...
Statusrapport denne tirsdagen: Ting føles ørlite bedre, og jeg fikk gjort litt nytte for meg på jobb. Faktisk, hvem hadde trodd? Likevel holder jeg fast på at opplæring er det viktigste med opplæring. En trenger det grunnleggende før en kastes ut i ting. Problemet er at ingen har tid til overs. Så, hva gjør en da....? Bør en lage seg en plan B?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)