fredag 22. juni 2012

Ferie!



Diana Mini X-pro fra Gardermoen i vinter
I skrivende stund er vi på vei til Wien for en lang-weekend! Å så godt det skal bli å komme bort noen dager bare oss to... Ingen av oss har vært i Wien før, så vi er spente begge to. Jeg kan love at storbyferien blir godt dokumentert. Det har vært valgets kval å bestemme meg for hvilke kameraer jeg skal ta med. Jeg vil jo helst ta med så mange som mulig. 


Jeg landet på Spinneren, La Sardina og speilreflekskameraet mitt, selvfølgelig. Det har blitt litt tilsidesatt, og det fortjener det ikke. Jeg vil jo ha digitale bilder fra turen også, annet enn på iPhonen. Den observante skimter en ny kamerat nederst i midten (!). ENDELIG er det mitt! Mer info om dette kommer når bildene fra turen er fremkallet, så får jeg illustrert litt også. Apropos iPhone, jeg kommer til å Instagramme fra turen vår (ja, jeg er avhengig), så følg meg gjerne. Navnet er anthropus

Ha en solfyllt St.Hanshelg alle sammen! Auf Wiedersehen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)