fredag 27. juli 2012

Into the blue: X-pro Del 2

Angkor Wat, Kambodsja. Et av mine favorittbilder på rullen.

Pål i Ta Phrom, Jungeltempelet, Angkor.

Gummitrær, Koh Kood, Thailand

Buddha-statue, Koh Kood, Thailand

Få ting er bedre enn sand mellom tærne... Koh Kood, Thailand

Den søteste flyplassen! Trat, Thailand.

Deler litt flere ferieminner fra Thailand og Kambodsja-turen i januar. Også disse er som dyppet i blåtoner. Som jeg skrev i forrige del var det store overraskelser på denne filmrullen ettersom jeg hadde glemt at det var en lysbildefilm og kryssprosessert den. Men en hyggelig overraskelse! Og frøken Diana leverer, som hun alltid gjør. Snart kommer det et innlegg om min nyeste kamerat, jeg må bare få igjen bildene fra fremkalling først. Spent!

Ha en god helg alle sammen! Det skal visst bøtte ned her, så noen fotosafari blir det neppe. Men, kinodate med verdens beste er planlagt. Batman, du har å levere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)