onsdag 21. november 2012

Dublin

Dublin. Brosteinsgater med fargerike butikkfronter, puber og koselige små cafeer. Rader med mursteinshus med dører i alle tenkelige farger. Høstfarger å skimte fremdeles i vakre St.Stephen's Green, sammen med juledekorasjoner i gater og butikkvinduer. Regn og sol omhverandre, Pål og jeg arm i arm, med veska full av kameraer utforsker vi Dublin. 

Inngangen til parken St.Stephen's Green

Kart over St.Stephen's Green
Jeg elsker høstlyset

My man caught Instagramming...

En dam fyllt med løv

Pagode (eller lysthus?) og klarblå høsthimmel
Tøysekopper
Juledekorasjoner i shoppinggaten Grafton Street
Trinity College - Hipstaprint loftus+blanko
Trinity College fra slutten av 1500-tallet, altså Irlands eldste college. Hipstaprint loftus+blanko
Temple Bar-området
Jeg ønsker meg også slik fargerik dør en vakker dag...
Det må nok bli en del 2 av Dublin-innlegget, for jeg har ennå ikke skrevet om Band of Horses-konserten (som var fantastisk!), stand-up-showet for ikke å snakke om at jeg har enda fler bilder... Alle bildene over er tatt med min nye, kjære iphone 5. Jeg er ganske fornøyd med kvaliteten, til å være et mobilkamera er det svært godt. Og ikke minst en etterlengtet oppgradering av min gamle 3GS. Once you go iphone, you never go back! Eller noe sånt... Del 2 kommer de nærmeste dagene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)