torsdag 15. november 2012

Reisesommerfugler i magen

Å, som jeg gleder meg! I morgen reiser Pål og jeg på kjærestetur til Dublin. En lang-weekend bare oss to, det blir herlig. Og enda bedre, vi skal på stand up med Michael McIntyre OG konsert med Band of Horses!  McIntyre er en gal, gal mann som vi ler så vi griner av begge to, så å se han live blir nok fantastisk moro. Pål fikk billettene til jul av meg i fjor, så vi har gledet oss lenge begge to. Band of Horses-billettene snublet jeg over, og jeg kunne ikke vært mer glad for at det var 2 ledige billetter igjen. Jeg tuller ikke! Meant to be, med andre ord. Selv om det siste albumet ikke er i nærheten av de første to, så håper jeg de spiller mye av det gamle også.


Yay!

Innimellom latterkramper og Band of Horses skal vi bare vandre gatelangs, ta (altfor) mange bilder, snike inn et museum kanskje, og selvfølgelig ta en tur på irsk pub. Noen som har vært i Dublin og har noen tips på noe vi bør få med oss?

Hvorfor vi elsker Michael McIntyre:




Hysterisk morsom! (Selv om humor er veldig subjektivt....)

Hvorfor vi elsker Band of Horses:



Jeg kunne gitt 20 eksempler til, minst! Det blir nok en del Dublin-innlegg fremover. Imens kan du jo følge med på Instagram? Nå skal jeg pakke ferdig og være tøff med meg selv når det gjelder hvilke kameraer jeg skal ta med... Jeg vil jo helst ha med ti, men det er ikke så praktisk... Så, dagens høydepunkt: Spill og Quizkveld på Larsen med jentene. Kos!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)