mandag 28. januar 2013

En vinterhelg i Berlin

For en hektisk uke det har vært! Og midt oppi det var jeg syk noen dager. Jeg skylder på den iskalde vinden i Berlin.... Derfor er dette innlegget om Berlin litt forsinket. Så flaks da at flyet til Düsseldorf er kansellert, så jeg har god tid til å blogge....Melkeruta neste! Ikke akkurat en happy camper nå. Et lite plaster på såret er kaffe og muffins, "spandert" av SAS.

 Uansett, Berlin er en by jeg liker veldig godt. Men jeg må innrømme at jeg foretrekker den i mai, eller i alle fall ikke i minusgrader. Og på grunn av sistnevnte tok jeg utrolig nok ikke en haug med bilder. Det var rett og slett for kaldt! Så, planene om å ta ut januar-rullen i La Sardina feilet, ganske så mye også faktisk. Men, jeg får en ny sjanse nå i Dusseldorf (om jeg skulle få noe fritid....) Så, uten å rable mer, her kommer et utvalg Berlinbilder tatt med iPhonen:

Brandenburger Tor
Iskaldt på Brandenburger Tor

S-bahn
Museumsbesøk hører med
Pål inspiserer smugler-Bobla på Checkpoint Charlie museet.

Kunstutstilling av Berlinmur-grafiti
Checkpoint Charlie
Det ikoniske tv-tårnet by night

Shopping i Weinmesterstrasse (kaldt!)
Litt luksus må man unne seg...

Det var det jeg hadde for denne gang! Litt analoge minner kommer i 12 kamera på 12 måneder-posten for januar, som ironisk nok vil komme i februar en gang ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)