mandag 14. januar 2013

Hipstaweekly feature

For en liten stund siden kom jeg over profilen @hipstaweekly på Instagram som kjører daglige utfordringer innen Hipstamatic-fotografering etter bestemte Hipstamatic-komboer som ser slik ut:

#DcMonday 
#TejasTuesday 
#W40Wednesday 
#LoftusThursday 
#BlankoFreedomFriday 
#JohnSSaturday 
#BlackeysSupergrainSunday

Stammespråk for utenforstående kanskje, men kjenner du til Hipstamatic skjønner du hva jeg mener. Anywho, jeg tenkte det kunne være en morsom utfordring å ta, og startet derfor med kombinasjonen Tejas og Ina's 1935 for Tejas Tuesday. Jeg fortsatte hele uka igjennom og da Blanko Freedom Friday kom, ble mitt bilde valgt ut. Veldig gøy å bli satt pris på av andre Hipstagrafer. 

Bildet er lånt fra @hipstaweekly sin profil. Øverst fra venstre bildene til @nwbarb, @monik_ge, så mitt altså @anthropus, og til slutt @cyberhenne. 

For en nærmere titt på mitt bidrag:

Kald vinterettermiddag tatt med komboen Melodie + Blanko Freedom13
Håper alle har hatt en fin helg! Denne har gått rolig for seg, og siden det har vært inhumant kaldt har jeg nesten bare vært innendørs. I dag er det hele 26 minus ute. Fysj, jeg tror jeg rømmer landet....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)