onsdag 2. januar 2013

Nytt år - nytt blogdesign

Vi snakker ikke radikale endringer, men en liten oppfriskning for det nye året synes jeg er passende. Sånn litt på farten må jeg innrømme, men jeg liker det. Så får jeg heller pønske ut noe mer interessant på lang sikt. Jeg vet ikke om det er blogger som setter begrensninger eller min egen kunnskap, hei vent, jeg går nok for den siste. Jeg har gode visuelle ideer synes jeg selv, men klarer ikke sette de ut i livet. Koding, den som kunne det... Men en ny liten gif og header kan jeg klare. 


Planen nå var å legge ut et fyrverkeribilde jeg tok en nyttårsaften i Frognerparken for noen år tilbake. Sånn for å illustrere "godt nyttår". Men, jeg klarer ikke å lete det opp. Litt synd, for jeg mener å huske at de ikke var så værst. Kanskje jeg pakker med meg tripod og kamera neste gang? Så synd at det kun er fyrverkeri èn gang i året, sånn fotografmessig i alle fall. Anywho, jeg håper alle hadde en fin feiring! Ett av målene mine for 2013 er å blogge mer (tror det har vært et mål de siste årene, så ikke trekk på skuldrene, jeg skal virkelig klare det i år!). Jeg pønsker på en liten fotokavalkade for 2012. Jeg hadde hatt den helt klar, analogt og alt om ikke labdoka hadde gått konk... Er det virkelig mulig? Hvem skal nå fremkalle sort/hvitt-filmene mine? Jeg håper, håper, håper at dette kanskje er året jeg får mitt eget mørkerom? *drømme seg bort*.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)