torsdag 31. januar 2013

Smile to the Instax!

Lillian, meg og Hege. 
Typisk meg å huske på photo shoot rett før vi skal på byen... Og da blir det gjerne litt Instax-moro. Ellers prøvde vi så godt vi kunne å ta masse bilder for å dokumentere bursdagsfesten min forrige helg. Som Mariann sa: Vi har jo aldri med oss kamera lenger. Tror nok ikke jeg var medregnet i "vi"-kategorien, men hun har et poeng. Vi pleide å ta så (altfor) mange bilder sammen når vi møttes før, men nå er det et skjeldent mobilkamera knips som havner på Instagram. Og da helst av de fancy drinkene eller herlige kakene noen av oss har laget til festen... Haha, noen som kjenner seg igjen?

Nå føles det litt merkelig å skryte av hvor flinke vi var til å ta bilder, og så ikke legge ut så mange. Men, noe må få lov til å forbli mellom oss jentene. Et lite knippe av kveldens blinkskudd får du likevel:

Hipstaprint av Lillian & Tina da vi stakk innom åpningsfesten for Pål og Idas salong, Tekstur. Anbefales!

Hipstaprint av meg, Hege og Tine på Tekstur. 

Et litt blurry Hipstaprint av meg, Mariann og Lill (på byen). 
Takk for en kjempefin kveld, jentene mine! Det er alltid gøy å sees igjen, selv om vi er ganske så spredt utover hele gjengen. Vel, hele gjengen var vi ikke. Veronika, vi savnet deg! Men du hadde verdens nydeligste lille grunn til å gå glipp av feiringen, denne gang :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)