tirsdag 26. februar 2013

#DCMonday Hipstaweekly feature

Som jeg har skriblet her før følger jeg nesten daglig Hipstaweekly sin Hipstamatic challenge på Instagram. I går for DC Monday ble ett av mine bilder valgt ut. Yay!

Øverst til venstre finner du mitt bidrag etterfulgt av @bethbikes @micheldev og @kristiinah sine vinnerbilder.
Jeg følger mest Hipstaweekly for inspirasjon for Hipstamaticfotografi, men det er ekstra gøy å bli satt pris på slik. Og komboen DC og Adler 9009 har jeg virkelig forelsket meg i. Så softe, myke toner. Egner seg veldig godt til vinterfoto i solskinnet.

Bildet er av en gammel dør på en av trebygningene på tunet på Domkirkeodden. DC + Adler 9009
Jeg jobber i skrivende stund med å få fatt i januarfilmrullen (ja, jeg er treg, men lab'en er enda tregere), så kan jeg endelig få postet litt analoge vinterøyeblikk! Stay tuned...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)