tirsdag 11. juni 2013

Iso

Nå er vi tilbake og hverdagen er i gang igjen. Selv om vi hadde en kjempefin ferie, er det ekstra herlig å komme hjem igjen denne gangen. Ikke bare fordi huset begynner å bli et hjem, men en ny liten krabat har flyttet inn hos oss. Så på forhånd er dere advart, det er stor sjans for at jeg blir en gal kattedame som deler alt for mange bilder av katten sin på sosiale media... Men jeg kan ikke noe for det, han er så søt! 


For dere som kjenner meg har jeg nok alltid vært en gal kattedame. Det er en familieting, rett og slett. Men selv har jeg ikke hatt katt siden jeg bodde hjemme, og det har vært noe jeg har gledet meg til. Så nå, endelig har vi pus i hus. Vi hentet han på søndag og han har fått navnet Iso. Iso Pusolini for å være helt eksakt ;) Han er halvt abyssiner og en skikkelig rabagast. Leker, herjer, vil klatre over alt og nesten ikke sitte stille. Men slik er vel kattunger flest. Han ble fort husvarm og er allerede veldig tillitsfull. Han vil være med der det skjer. Jeg var bekymret for om han turte å gå i trappa, men det første han gjorde da han kom inn var å sprette opp trinnene til andre etasje. Han datt visst i trappa og måtte sy noen sting i snuten da han var bitte liten, så litt nervøs var jeg med tanke på sprinkeltrappa vår. Men uten grunn! 

Vet ikke om jeg synes det er helt OK at du klatrer på kamerahylla mi, Iso... Rampepus!
Det er så koselig å ha katt! Spesielt en som har så mye personlighet. Han er virkelig en liten tiger. Og det finnes vel ikke noen bedre måte å våkne på enn en pote på kinnet og glad kattemaling. Så får det heller være at klokka er halv 6... 

For å få ta bilder av Iso må du være kjapp. Han sitter sjelden stille mer enn 3 sekunder...
Jeg tok utrolig mange bilder på ferie (haha, hadde du trodd noe annet?) og gleder meg til å vise frem. Jeg har også litt analoge innslag, som jeg har lovt å dele lenge, men har forsømt til de grader, jeg vet. Men øverst på lista av gleder er selvfølgelig denne lille karen. Who can blame me?

Har forelsket meg i denne karen allerede! Og ja, han synes å jakte sokker er veldig spennende...

Nå skal jeg slutte med kattebilder, for i dag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)