fredag 18. oktober 2013

OSL-BKK-CNX-LPQ-X?

Yay! Vi har bestilt flybilletter! I år blir det drømmejuleferie! En herlig blanding av Thailand og Laos, strender, fjell, templer og storby, sånn kort forklart. Alle detaljene er ikke på plass ennå, men ett av høydepunktene er å reise tilbake til Chiang Mai. Det føles veldig fjernt, men samtidig veldig nært. Det var jo hjemmet mitt i mer enn et halvt år. Jeg har snakket hull i hodet på Pål om Chiang Mai siden vi møttes, så det er på tide å vise mannen byen! Jeg skulle aller helst reist i morgen...

Wat Suan Dok, Chiang Mai sett med Smena 8m, november 2010
Gamlebyen i Chiang Mai + Diana Mini, november 2010.
Kjærestepar ved Tae Pae Gate, Chiang Mai, november 2010
På grensen mot Laos, mai 2009. 
Jeg har utrolig nok ikke så mange bilder fra Chiang Mai (!). Jeg var altfor fokusert på feltarbeid blandet med at jeg nok tok byen litt for gitt mens jeg bodde der. Jeg tar jo svært sjeldent bilder mitt i Hamar mener jeg... Men nå gleder jeg meg til alle fotomulighetene! Pål får bare puste rolig og ta seg en kaffe/Chang mens han venter.... Jeg ser også veldig frem til Luang Prabang! Jeg har har hørt det er magisk der.. Men hvilket sted er ikke det? Jeg drømmer meg bort allerede... Etter Laos vet vi faktisk ikke hvor vi skal dra ennå. Men det blir 10-12 dager med strandliv, det er sikkert. Det er jo så mange steder å velge i mellom. Vi tror vi skal velge noe helt nytt og jeg elsker ferie-research. Jeg kunne nesten ønske jeg fikk jobbe med det igjen, sånn innerst inne. 

God helg alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)