mandag 7. oktober 2013

Tilt shift & timelapse: Mulig på iPhone?

Da jeg var i København så jeg en gylden mulighet til å teste ut appen Miniatures for å lage en liten tilt shift timelapse snutt. Jeg har gratisversjonen, vel å merke, så jeg får ikke valgt den beste oppløsningen blant annet. Og jeg er ikke helt overbevist om det kan kalles tilt shift når en ikke har eget objektiv beregnet på det? Anywho, moro er det! Så klart, dette klippet er ikke så spennende, men det gir en viss ide i alle fall. Neste steg er å gå til innkjøp av gorilapod for det tok vel et par minutter å lage dette 7 sekunders-klippet. Da er det jo greit å kunne slippe å holde telefonen... Å, jeg gleder meg til å teste mer i Bangkok! (Og jeg må mase på Pål om å få teste GoPro + timelapse. Det ser så gøy ut!)


Noen som vet om bedre iphone apper for tilt shift og/eller timelapse? Let me know!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)