onsdag 11. desember 2013

Monokrom førjulsstemning

1. Søndag i Advent (da lysene fremdeles var pene)
Min type juletre!
Hamar en tidlig morgen i desember

Førjulstiden er ikke så værst i år. Nesten så jeg har litt julestemning. Tente stearinlys og lysslynger, noe av det fineste jeg vet. Hold de glorete nissene og de overdådige englene langt unna meg. Jeg liker det monokromt. Det er mindre mas slik. I Strandgata i Hamar har de tilogmed omkranset et helt tre med lysslynger. Rett og slett vakkert! Det gjør de mørke morgenene og ettermiddagene litt lysere. Og vips kom snøen også, og i år er det helt ok. Jeg skal møte sommeren snart uansett.

Keep calm and carry on, julen er hva du gjør den til.

 

Bilder tatt med Hipstamatic 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)