søndag 31. desember 2017

Årets siste fotosafari

Kameraet ble med på et siste fotoeventyr i 2017 til vakre Domkirkeodden i dag. Tobias og pappa'en trillet i god fart, mens jeg fikk oppdage vinterstemningen på egen hånd. Litt balsam for sjelen sånn på tampen av året gjør godt. 


Feiringen av det nye året står på trappene. Og for et år det har vært! 2017 var året jeg fikk den største gaven og utfordringen noensinne. Året jeg ble mamma. Aldri har tiden gått så fort! Aldri før har jeg vokst så mye på kun ett år. Jeg tar med meg mye glede, latter og kjærlighet inn i det nye året. I bagasjen har jeg også med meg mange erfaringer, vanskelige øyeblikk jeg har lært mye av, og søvnløse netter. Måtte 2018 bringe med seg mer energi, latter og positivitet! (mer søvn hadde heller ikke vært å forakte, men la oss ikke forlange for mye...)

Alle gode ønsker for det nye året! På forhånd, godt nyttår! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)