søndag 28. januar 2018

Olympus OM10: Et vintereventyr del 2

Det var så vakkert lys den dagen. Nysnøen glitret i sola i den skarpe, klare vinterkulda. Aldri har en rull på 24 bilder spunnet så fort! Jeg fant igjen den analoge fotogleden som mer eller mindre har blitt tilsidesatt det siste året. Ikke bevisst så klart, bare et resultat av svært få fotoutflukter i det siste, naturlig nok med en ny sjef i hus... Og Fuji Superia, du er virkelig et lite under! Det ble så mange fine bilder på rullen at jeg gjerne vil dele noen til. Jeg gleder meg til neste fotosafari!


Duse toner, bokeh og tilfeldige lense flares. Jeg liker det! Alle bildene er tatt med Olympus OM10 + Fuji Superia X-tra 400. Objektiv: 50mm f/1,8 og 135mm f/2.8. Scanningen har jeg gjort selv. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar eller tilbakemelding :)